Promosyonlar firmaların kendi markalarını duyurabilme ve
prestijini yükseltebilmek için seçmiş olduğu ürünlerdir. Promosyonlar müşteri
ya da kullanıcılara ücretsiz olarak verildiğinden dolayı promosyon ürünü
seçerken hem maliyetini hem de kullanım sahasını belirlemek zorundasınız.
Belirlemiş olduğunuz bütçenin üzerine çıkmak demek promosyondan elde edeceğiniz
kardan zarar etmek anlamına gelir. Bu nedenle bu tip işlemlere geçmeden önce
kararlı olmanız ve gelecek için planlama yapmanız gerekir. Bir firma ister
küçük olsun isterse büyük olsun, eğer promosyon ürünü bastırıyorsa o zaman her
şeyi doğru yapıyor demektir. Toptan promosyon ürünleri ise bu
noktada hem işletmelerin daha fazla ödememelerini sağlayacak hem de daha fazla
bastırarak daha fazla reklam yapabilme imkanı yakalayacaktır.
En Çok Tercih Edilen
Promosyonlar
Türkiye’de birçok sektörde promosyon ürünlere ihtiyaç
duyulur. Buradaki ihtiyaç ise sizin hedefleriniz doğrultusunda değişebilir.
İnsanlar promosyon ürünü bastırırken bu ürün
karşılığında daha fazla kazanç sağlayacaklarını çok iyi bilirler. Dolayısıyla
önceliğiniz promosyon seçiminde kendi kullanıcı kitlenize hitap etmenizdir.
Sizin bulunduğunuz sektörde görev yapanlar bu promosyonlara sahip olduğundan
promosyonun türüne göre akılda kalıcılığınız artacaktır. Örneğin şık bir
anahtarlık için promosyon anlaşması yapmışsanız bu durumda anahtarlık
kullanıldığı süre boyunca sayısız reklam yapmış olursunuz. Ancak ajanda için
konuşacak olursak genellikle ömrü bir yıldır. Bu bir yıl sonrasında artık
takvimle işiniz kalmayacağından dolayı tekrardan bastırmanız gerekli olacaktır.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder